بلاگها تبلیغ رایگان وبلاگ و تبادل بنر رایگان

توسط این ابزار میتوانید تصاویر موضوعات بنر ها و مختصری از وبلاگ خود را به بقیه معرفی کنید!

بلاگها تبلیغ رایگان وبلاگ و تبادل بنر رایگان

توسط این ابزار میتوانید تصاویر موضوعات بنر ها و مختصری از وبلاگ خود را به بقیه معرفی کنید!

www.Moshaverkhanevdeh.blogfa.com

مشاور خانواده 

ارائه مشاور رایگان در زمینه خانواده 

 

آخرین مطلب:  

به نام یگانه خالق هستی

با سلام خدمت شما مراجعه کننده گرامی

با توجه به مسائل و مشکلات بعد از ازدواج و افزایش آمار بی رویه طلاق بنده به سهم خودم هرچند کوچک اقدام به ایجاد این وبلاگ کردم تا اگر خدا بخواهد و لایق باشم بتوانم مشکلی از  مشکلات دوستان رو حل کنم.

ینده با داشتن تجارب گوناگون در زمینه ازدواج..طلاق..تحصیلی و ... به عنوان کارشناس خانواده در یکی از بزرگترین سایتهای  تخصصی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده مشغول به فعالیت هستم و تا به حال به شکر خدا توانسته ام جلوی فروپاشی چندین خانواده رو بگیرم..

تمام سعی من این است که به صورت کاملا رایگان به شما ..... 

ادامه در: 

مشاور خانواده 

 

نویسنده : مریم.ف 

آخرین بازدید ها : نامشخص

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:02 http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

سلام
ببخشید من هیچی از وبلاگتون نفهمیدم!
میشه تو وبلاگ خودم واسم توضیح بدین!
چون من از اینجا هیچی سر در نمیارم!البته اگه خواستین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد